قرنطینه ۲

شعر و یادداشت های شخصی

قرنطینه ۲

شعر و یادداشت های شخصی

حال من بی او ....

 

                                               یا هو


 

به آن عزیزی که خود میداند بی او من کیستم و چیستم ،

به او که من ، عاشقانه و فقط به خاطر او زیستم ،

به او که من ، در تمام تنهایی های تلخم ، به یادش گریستم ،

به همان گلی که بی او ، من نیستم......

 

                    بی تو از دست رفته ام بی تو

                    بی تو ساز شکسته ام بی تو

                    بی تو از پشت این دریچه ی سبز

                    افق ِ زرد ِ خسته ام بی تو

 

                    بی تو من در خلیج ِ چشمانت

                    نی ِ در گل نشسته ام بی تو

                    بی تو در فصل ِ زعفرانی ِ عمر

                    بی تو ، بی تو ، شکسته ام بی تو

 

 

                                            

                                                                          عاشق .

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ http://esyan.blogfa.com

این حال من بی اوست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد