قرنطینه ۲

شعر و یادداشت های شخصی

قرنطینه ۲

شعر و یادداشت های شخصی

صدای سبز باران

                                                                یا هو

دیشب تا نزدیک صبح صدا ودرخشش نور ِ رعد و برق می اومد و من که همیشه عاشق بارون و روزهای بارونی بودم و هستم ، رفتم توی ایوون و تا دم دمای ِ صبح خودم رو در احساس ِ لذتی که اون لحظه داشتم غرق کردم.

اگرچه رعد و برق آسمون ِ حیاط ِ من ، بارونی نداشت ، ولی من ، فرورفته در رویای ِ دلنشین ِ نسیمی که همیشه در روزهای ِ بارانی ِ زندگی ام وزیده و با لطافت ِ وجودش ، نشاط بخش ِ لحظات ِ ابری و خاکستری ِ عُمرم بوده و سرشار از سکوت ِ بی پایان شب که گهگاه با غرش ِ تندر شکسته میشد ، طراوت و تازگی ِ بارون ِ فرح بخش ِ بهاری رو ، روی پوست تنم لمس کردم و لذت ِ تماس با اون نسیم ِ دل انگیز رو در قلبم حس کردم.

شعر زیر ، حاصل ِ تراوشات ِ ذهن من در آن لحظات است :

 

 گره از گیسوان ِ بسته وا کن

  پریشان کن دل ِ یاران ،

 برقصان دود ِ اندامت

                        در باد ِ بهاران.

 فروزان کن

             لهیب ِ شعله ی پر شور چشمانت

 بسوزان ، آب کن ،

                      یخ های دستانت

  شکوفا شو ،

 بشوی از تن غبار و گرد ِ اندوه

 از ابر ِ تیره ی دلگیر می آید ،

                                  صدای ِ سبز ِ باران.

 

                                 

    به نسیم ِ همیشه همراهم

   به رویای ِ بیداری و خوابم

              عاشق.

                                                                       

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتفاع درد دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ http://seeyasee.persianblog.com

مبارک است دوست عزیز. اینجا شعر نو میگوید آن خانه قدیمی شعر کهنه. عجب طبع شعری دارید.
زنده باشی دکتر عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد